Regulamin zakupów ważny od 25.12.2014r.:
I. Informacje Ogólne
1. Niniejszy Regulamin zakupów sklepu internetowego sklep.center-mebel.pl został opracowany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) i obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
2. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem sklep.center-mebel.pl (dalej: „Sklep”) jest Sprzedający:
Center-Mebel Sp.Z.O.O. Sp. K.
18-400 Łomża, Aleja Legionów 141 F
NIP: 718-109-60-58, Regon: 450151986
3. Kontakt ze Sklepem: za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@center-mebel.pl; telefonicznie: +48 (86) 218 36 47, fax: +48 (86) 212 50 61 (koszty połączeń wg taryf operatora) lub pisemnie: Al. Legionów 141F, 18 – 400 Łomża.
II. Warunki Zakupów
1. Klient składając zamówienie oświadcza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
2. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią opisów towarów przed dokonaniem zakupu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości ze Sprzedającym.
3. Wszystkie towary są nowe i wolne od wad. Sprzedający dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia zgodności opisów towarów ze stanem faktycznym. Zdjęcia towarów, w tym kolorystyka, zamieszczone w opisach służą wyłącznie do celów poglądowych. Na życzenie Klienta, Sprzedający może dostarczyć rzeczywiste zdjęcie okładki w trybie indywidualnego zapytania przed zakupem.
4. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta – z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia – stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów u dostawców Sklepu.
5. Ceny towarów w Sklepie są podane w złotówkach i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, przy czym zmiana taka nie dotyczy towarów objętych już przyjętymi zamówieniami danego Klienta.
6. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za towar:
1) przelew na następujący rachunek bankowy:
92 2490 0005 0000 4600 4705 5313
Center-Mebel Sp.Z.O.O. Sp. K.
18-400 Łomża, Aleja Legionów 141 F
2) poprzez system Paybynet
PayByNet to system gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.
3) płatność przy odbiorze.
7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o przyjęciu zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta. Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL zgodnie z aktualnym cennikiem dostawy.
8. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
9. Złożone zamówienia w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) do godz. 12.00 realizujemy tego samego dnia, zamówienia złożone po 12.00 wysyłamy dnia następnego.
10. Mieszkańców Łomży, Białegostoku, Ełku, Olsztyna i okolic zapraszamy po odbiór osobisty do naszych sklepów stacjonarnych, po wcześniejszym ustaleniu terminu, pod adresami: